3 Şubat 2016 Çarşamba

Mini mini Minnie fare pastam


Gunaydinlar efenimmm,
umarim keyifler saglik sihhat yerindedir. Bu guzel pastayla gelip affettireyim dedim kendimi, cunku uzuuun zaman oldu yine bloguma, sizin bloglariniza ugramayali.
Her detayiyla ugrasmaktan buyuk zevk aldigim bi pastaydi Minnie pasta. Léna Berfin cigimin ilk yasini kutlamaya gitti.
Bu arada Sulti's Sweeties facebook sayfama ugrayip sayfayi begenip hatta bir de kendi sayfanizda paylasip arkadaslarinizatavsiye ederseniz cook mutlu edersiniz beni. Oldu olacak ordan da instagram hesabima da ugramak isterseniz sultisweeties deyim. 
Simdiden tesekkurler desteginiz icin canlar. Gelecek sefere seker hamurlu pastalarin olmazsa olmazi ganaj tarifiyle burda olmak umidiyle. Iyi bakin kendinize. gorusmek uzre!!!
 
 




20 yorum:

  1. Ama bu Minnie çok tatlı..:) Pasta muhteşek olmuş. Ellerinize sağlık.. Léna Berf e nice yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı olmuş ama :-)))

    YanıtlaSil
  3. ayy bayıldım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ay ne kadar güzel olmuş Sultanmış. Geçen yıl miniğimin doğum günü konseptiydi minniey mouse :))
    Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canim, ayrilmasi zor olan pastalarimdan, hele ki ilk goz agrilarimdan biri olunca

      Sil
  5. Bayılıyorum böyle görselliği olan pastalara....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gorsellik arayanlar icin seker hamuru muhtesem bisi, cok guzel yenilebilir seyler cikiyor ortaya bu minnie cik gibi, sevgiyle

      Sil
  6. Ay yeme de yanından yat olmuş bu Sultan Hanım. Elbette insanlar yesin diye yapılıyor ama, bu kadar emekten sonra kesilince içim cız etmez desem yalan olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler sevgili Istanbul Hanimefendisi, sorma pastasini kesmek istemeyen aglayan cocuklar bile olmustu

      Sil
  7. Ne kadar da güzel ellerinize sağlık☺️

    YanıtlaSil
  8. Vaavvvvvv, süper çok şahane olmuş, ellerine sağlık Sultan'cığım, hele renkler öyle güzel olmuş ki, insann içini açıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma Sevdacigim kiz pastasi calismak ayri bi zevkli oluyor, hele ben de iki oglan olunca

      Sil
  9. Merhabalar, ben de geldim ve fark ettim de 3 şubat bu yayınınız:)) Benim doğum günümdü:) pasta çok sevimli görünüyor elinize sağlık.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim ne guzel o zaman size de gelsin bu pasta sevgiler

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...