14 Aralık 2015 Pazartesi

Pamuksuz makyaj temizleme yagi- Balea Reinigungsöl - Yurt disindan alinacaklar

Merhabalar,
Ilk duydugumda hiç de olumlu bakmadim bu urune, yani yag ve temizlik kelimelerini yan yana kullanmakta zorlanmistim. Hatta yorumlari okudukca ve hakkindaki ovguleri duyunca bile ikna olamadim. Neyse onyargilarimi bi tarafa birakip gecen DM alisverisimde attim sepete.
Gelelim izlenimlerime.
Ambalaj:
Oncelikle sisesi pompali, plastik seffaf renkte. Pompasi basta biraz set ama sonra kullandikça rahatsiz etmiyor. Pompadan çikan urun her tarafa dagilmadan avcunuzun içinde kaliyor, ziyan yok yani.Kapagi ise plastik bir kapak.Boyutu seyahat için ideal ama valize falan koyacaginiz zaman guvenlik acisindan yine de bi posete koyun derim ben.
Gelelim neler vadedilmis:
Oncelikle urunun her turlu makyaji, waterproof maskara da dahil olmak uzre temizleyecegi, cildi besleyip nemlendirecegi, hiçbir yag kalintisi kalmayacagi vadediliyor. Kullanim sekli içinse elinize aldiginiz urunu butun yuzunuze elinizle masaj yapar gibi dagitin, guzelce ogusturun ozellikle gozlerinizi ama cok bastirmadan tabiki de, sonra biraz ilik su alip biraz daha devam edin ogusturmaya ve ilik suyla durulayin.Durulamadan once gozlerinizi açip aynaya bakip da sok olmamak mumkun diil. Içinde alkol ve parfum olmamasi artilarindan biri bence. 
Siz sonucu daha iyi gosterebilmek için elimde bir test yaptim.En solda kirmizi baya bi kalici rujum, siyah goz farim, siyah goz kalemi ve maskaram var. Urunden iki fisfis yapip, hafifce ovaladim ve ilik suyla biraz daha ovaladiktan sonra yikadim. Kurutmadan, havluyla silmeden fotografini çektim. Veee  tatatatammm sizin de gordugunuz gibi sonuc ortada. Balea temizleme yagi gerçekten etkili bir sekilde temizledi hepsini de.
Bence:
Urun ilk kullanimimda bile ikna etti beni. ozellikle pamukla ugrasmamak cok pratik. bazen tam yatma oncesi ölüm gelir banyoya gidip makyaj temizlemesi. ama Balea temizleme yagindan elime 2-3 fisfis sonra da yuzume dagitip, goz cevresinde biraz daha ovaliyorum ki maskara kalintisi kalmasin ve sicak suyla duruluyorum. sonra da sonuca inanamiyorum. Cildim yumusacik ve tertemiz, hem de bu temizligi bir yagla elde ettigime inanamiyorum. Ben yolunuzun dustugu ilk DM magazasinda bu urunu mutlaka atin sepete diyorum, hatta israr ediyorum.

Urun icinde 100 ml var ve fiati 2.50€. Her defasinda 2-3 fisfisin yettigini dusunursek bence uzun omurlu bir urun. Bitirdigimde yazarim size, hergun makyajimi temizlemek kaydiyla kac gunde bitirdigimi.Diger temizleme yaglariyla karsilastiramiyorum maalesef, cunku ilk denedigim urun bu. Ama Loréal'in boyle bir yagi var. 150ml 7€. Yani aradaki fark yabana atilmayacak derecede bence.  
Hadi bakalim iyi bakin kendinize. Bu arada sakin makyaj temizlemeden yatmak yok ona gore!

3 yorum:

  1. Ne güzel bir ürünmüş teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canim, benim için 2015 in en guzel kesfi

      Sil
  2. Alman LR kozmetik markasını duydunuz mu? Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz. Ben 1 yılımı tamamladım, hem kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum, hem de ekibimi kurdum ve hatırı sayılır bir gelirim var. İlginizi çekeceğini düşünüyorum, bir bakın lütfen ;)

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...