27 Aralık 2015 Pazar

Korsan pasta

Merhabalar,
korsanlari çok seven minik bi beye gitti bu pasta. Pastayi gorunce yuzundeki saskinlik, hayranlik ve mutluluk herseye degerdi.
Seker hamuruyla yeni yeni pasta yapmaya baslayanlar icin yayinliyorum. Modelleme olmadigi için siz de deneyebilirsiniz. sorulariniz olursa da hic cekinmeyin, seve seve cevaplarim.
 Yalniz pasta yuz sekli oldugu için, en son yuksekligi (yani en son seker hamuruyla kaplandiktan sonraki yuksekligi)  5-6cm den yuksek olmasin , genislik de en az 24cm capinda olmali bence. yoksa guzel durmuyor.
Diger pastalarimi Sulti's Sweeties Facebook sayfamdan ya da sultisweeties Instagram hesabimdan gorup takip edebilirsiniz.
Hadi bakalim guzel bir hafta diliyorum hepinize!
 

21 yorum:

  1. Sevgili Sultan,
    Gerçekten şahane olmuş, bayıldım valla, ne kadar düzgün görünüyor, ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum Sevdacim cici mesajin için.bu arada senin tarifi gelecek pastarimdan birinde kullanicam sonucu da bildiricem sana, sevgiler

      Sil
    2. Rica ederim, güzel olmuşsa, güzel demek gerek :) sonucu bekliyorum :)

      Sil
  2. Cook güzel gözüküyor.ellerine saglik Sultan

    YanıtlaSil
  3. Nefisssss kıskandım o küçük beyi ;))) pasta kadar paketlemesine de bayıldım. Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler Tigriscim, eee sunum onemli tabii

      Sil
  4. Sevgili cafe tigris'de görüp geldim:)korsanlı pasta müthiş!:)keşke ben çocukken de böyle pastalar yapanlar olsaydı dedim, elinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi ettin de geldin sevgili blogcan , hosgeldin. çok tesekkur ederim.dimi ya benim çocuklugumda da yoktu boyle cicili bicili pastalar

      Sil
  5. Harika görünüyor yavrucak nasıl sevinmiştir.

    YanıtlaSil
  6. Ama ben bu korsandan korkmadım ki..:) :) Çok güzel olmuş. Harika gerçekten.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Sultan Hanım, pastanın kenarlarını, sıvamasını, şeker hamuru ile kaplamasını kusursuz yapıyorsunuz maşallah. Ellerinize sağlık her zamanki gibi, sanat eseri adeta.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gunaydinlar sevgili Istanbul hanimefendisi, çok tesekkur ederim ne guzel sozler bunlar. biraz el becerisi , bol bol da netten izlenen videolar sonunda simdilik boyleyiz, guzel gecsin gunun!

      Sil
  8. Kalıptan çıkmış gibi nasıl güzel yapmışsınız. Aşmışsınız kendinizi elinize sağlık harika

    YanıtlaSil
  9. Çok sempatik bir korsan olmuş :) Ellerinize sağlık...
    İyi haftalar dilerim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook tesekkur ederim KoRe Fenomeni , hosgeldin bloguma . gelirim tabiiki de buyuk bi zevkle,senin de guzel gecsin haftan

      Sil
  10. Cok cok cok güzel olmuş. Yakında bir "butik pasta dükkanı açtım" haberi gelir mi acaba senden, ne dersin?
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler Sihirlim Mavilim gelsin gelsin de daha cok erken ama en bi istediklerimden soyle bi butik pastanem olsun gun boyu insanlari gulumsetecek seylerle ugrasayim, neyse umud etmek lazim hep

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...