1 Ocak 2015 Perşembe

Her yerde kar var-Le Champ du feu-Tombe la neige

 
Yeni yila karla girdik Strasbourg'ta. Her taraf bembeyaz.
Ailecek yilbasi tatilindeyiz pazartesiye kadar, kar da yagar yagmaz attik kendimizi daglara kizak yapmaya. Coçuklar kadar biz de eglendik. Kizak yapacagimiz yere varana kadar , 45 dk lik yolculuk boyunca gozlerimiz bayram etti.superdi manzaralar. hatta bir ara sevgili sagolsun durdu ve bikaç foto çektim. Eee bu yaziya da bu sarki yakisir TIK TIK. Musmutlu bir 2015 olur insallah hepimiz için.
 


 









14 yorum:

  1. Çok güzel ya. İyi tatiller. Adana'da yok tabi böyle bir manzara. Kar görmek ne mümkün.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kar guzel de, bir de sogugu olmasa sifirin ustune çikamiyoruz resmen, dondu simdi o karlarin hepsi kizak gibi kayiyor ortalik

      Sil
  2. Agaclarin muazzam goruntusune hayran kaldim resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sevgili sorcerer, bir de yakindan gorsen, hele o sessizlik, biraz da urkutucu tabii

      Sil
  3. Cocuklarin eglencesine bakilirsa tam bir kar tatili gunu olmus

    YanıtlaSil
  4. evet Betigul, biz de çocuklar kadar eglendik diyebilirim

    YanıtlaSil
  5. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim ugramana Mutfak Hazinem, asil ben sana tesekkur ederim. geldim bile bloguna seve seve hem de , gorusmek uzre tekrar!

      Sil
  6. Ay cok güzel kareler, bayildim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Eylem kis mevsimini katlanilabilir kilanlardan biri de bu guzel kareler gerçekten

      Sil
  7. Ne kadar güzel fotoğraflar karı çok severim size de iyi tatiller diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederim sevgili makyaj tavsiyem, 1 gun kaldi tatilin bitmesine pazartesi çocuklar okula biz ise. kar ilk yagdiginda çok seviyorum ama sonra erimeye baslayip da her taraf buz oldugunda çekilmez oluyor ama napalim gulu seven dikenine katlanir misali, bu manzaralar için olumsuz yonlerine katlanmaya degiyor

      Sil
  8. Merhabalar :) Bizim buralarda kar yok maalesef, gelicek mi simdilik bilmiyoruz. Cogu ulkeler karlar altinda umarim bize de ugrar yoksa daga cikicaz :) Fotograflar ve goruntu harika, pamuk pamuk gozukuyor :)

    YanıtlaSil
  9. Renkli Mutfak malesef bizim burda da eridi çunku sicakliklar 5-6 dereceye çikti ama neyse yilda bir kez de olsa tadini çikarmis olduk, umarim size de ugrar kar kis bitmeden

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...