14 Aralık 2014 Pazar

Monday Look - 10


Coucou les miss, j'espère que vous avez passé un bon week end. Je vous laisse avec le 10ème Monday Look.
Merhabalar, insallah guzel geçmistir haftasonunuz. Buyrun  artik bir klasik haline gelen Monday Look'un 10.suna. Kis mevsiminin çok az sevdigim yani var aslinda. iste bu yumusacik kazaklar da onlardan biri. hele bir de içinde minik minik isiltilari varsa, çok severim.

 
Voici mes nouvelles acquisitions de mois de décembre. Tous viennent de magasin Orsay à Kehl. Une veste d'hiver noir, le pull gris tout doux et l'écharpe. Il y avait pas mal d'articles soldés, si vous voulez jeter un coup d'œil.

Bu ay aldigim cicilerden 3unu kullanmak istedim bu kombinde, kazagim, ceketim ve esarbim. Üçünü de Orsay'den aldim. bildigim kadariyla Turkiye'de yok bu magaza, guzel parçalar buluyorum her zaman. Almanya'da yasayanlar sanslilar birçok sehirde var magazasi ve internetten de alisveris yapabiliyorlar.
 
 


 


 



 




 
 
 
Jacket: Orsay
Pullover: Orsay
Scarf: Orsay
Pants, bag and shoes: local shop in Turkey
 
 

 

14 yorum:

  1. Kombinin cok hos ama ben asil cildindeki isiltiyi merak ettim, concelar mi yoksa pudra mi ? Belki de dogal halidir ama degilse diye de merak ettim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler Betigul, yuzumde sirasiyla:
      - Cien nemlendirici krem (yakinda bir tanitim yazisi gelecek, ozellikle yurtdisindan alisveris yapanlar için. burda bir dergi tarafindan clinique, caudalie,vb markalarini geride birakip 1 numaraya oturdu ben de merak edip aldim, su an onu kullaniyorum, yorumlar yakinda bir postta, takipte kalin!)

      - sadece goz altlarimda Maybelline Fit Me concealer
      - sonra da butun yuzumde fotografta gorunen, Almanya'da DM magazasindan aldigim P2 Sunshine Mosaic bronzing powder ( bilmem kaçinciyi bitirdim , çok memnunum)
      yine gel, bye bye!

      Sil
  2. Merhaba Sultan Hanım, öncelikle Allah nazardan saklasın ne kadar güzel gözleriniz var öyle... Sonra konuya gelirsem bloğunuza Mehtap'ın keşif etkinliğinde rastladım ve izlemeye aldım. Ben de kendi yazılarımı paylaştığım Söz Sanatı adlı bir bloğa sahibim. kalemderi.blogspot.com adresindeyim. Eğer fırsatınız olur da uğrarsanız çok mutlu edersiniz beni. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Fidan, Allah butun guzellikleri saklasin kem gozlerden, tabiiki de ne demek seve seve gelirim, her zaman da beklerim, bye bye!

      Sil
  3. Yeter ki bir kadın istesin! yapamayacağı hiç bir şey yoktur!.. üretmek hayata anlam katmaktır..
    elbette biz kadınlar birbirimizi destekliyoruz.. 'özgün' üretimleriniz ve paylaşımlarınızla blog sayfalarında var olmanızı ve farkındalık yaratmanızı dilerim..
    başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esin hanim tesekkurler guzel temennileriniz için, hepberaber insallah

      Sil
  4. merhabalar bende sizi ziyarete geldim :) üyenizim artık :) tekrar beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Sultan Hanım, merhaba nasıl bir güzellik böyle Maşallah diyorum!;) Güzel yavrunun da güzelliğini nereden aldığını anladım, gözlerin maşallahı var. Ayrıca seçtiğiniz giysiler de kendi güzelliğinizi yansıtacak türden zarif seçimler. Türkiye 'de Orsay vardı Eskişehir Espark'dan bir siyah kabanını almıştım. Ama kapandı ne yazık ki, bildiğim kadarıyla yurtdışında şubeleri var bildiğim kadarıyla, çok yakışmış size de güzel günlerde giyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum çok tatlisin çok naziksin. Ben hanim demiyorum ama kizmiyosun bana.
      Ne guzel keske kapanmasaydi, ben çok severim kendisini.
      orsay'in evet almanyada ozellikle kucuk illerde bile var subeleri var arti internetten de siparis verilebiliyo ama ben strasbourg(fransa) da yasiyorum, burda yok magazalari , sansim strasbourg'un almanyanin kehl sehriyle sinir olmasi, yani arada sadece rhin nehrinin ustunden gecen kopru var, 10 dakkada ordayim ve hem almanyanin hem strasbourg'un pozitif yonlerinden faydalanabiliyoruz. gorusmek uzre, bye!

      Sil
  6. Onat'ın o harika yüzü kimden aldığını şimdi anladım:) Maşallah size

    YanıtlaSil
  7. Ve bir de sorum olacak ,mutlu memnun musunuz Fransa'da yaşıyor olmaktan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara Türkiye ozlemimin deprestigi anlar olmuyor degil tabiiki ama memnunum genel olarak

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...