13 Kasım 2014 Perşembe

Bye bye ekim



vay vay vay 1 ay gecmis bile bloguma kavusali, çabuk geçiyor zaman vesselam.
ekim ayi çok hizli geçti benim için, ara ara huzunlu, ara ara yorgun, sonra musmutlu anlar.....
kasim ayinin ortalarina geldik bile. guya bu postu kasimin ilk haftasinda yayinlamak uzre hazirlamistim ama malum evde boya isleri olunca aklimdan çikip gitmis. Neyse nasip buguneymis.
 
Geçen haftalara bi bakalim neler yapmisiz..
Yine ormandaydik, azcik gunes olsun ormanda aliyoruz solugu ailecek bisikletlerle. çok seviyorum ordaki sessizligi, dokulen yapraklarin çikardigi çitir çitir sesleri...

Burasi ilk minik dinlenme yerimiz sudaki baliklara bakmadan geçmez burdan Onatcik.
Iste mola zamani, Onat'in en sevdigi zaman, çay&biskuvi ikilisini bulusturma zamani, bati bati zamani, eee o kadar kalori harcadik, enerji lazim enerji
  

Keçilere geldikkk, yolu yariladik demektir. Onat elleriyle besler keçiçikleri ve donus yolu baslar.


sonbaharin olmazsa olmazlarinda bal kabagi çorbasi, eee yaptik tabii. boyle az bir malzemeyle (sadece kabak, tuz ve su) boyle lezzetli bir çorba, biz ailecek hupletiyoruz severek.


Minik turplardan çiçekcikler yaptim , salatami susledim


Komsumuz bahçesindeki cevizleri paylasti bizimle. Bayildi çocuklar toplamaya.Yakinda asuremizde yerlerini alacaklar kendileri.


Pazar sabahi Ardacigimla krep yaptik, senlendirdik pazar soframizi

babasiyla bisiklet gezmesi
sonrasi eli bos gelmeyen Onatcigim



Ogluslarimla pasta yaptik, Ardacigimdan harika bi tabak, kendi kreasyonu, Napolyon benim favorim.
 

Hafif bi kabak boregi denedik çok sevdik, tabiiki sevgiliyle ikimiz diger ikisi neee kabak mi deyip tadina bile bakmadilar hainler. Ben o kabaklari corba yapip içirmesini bilirim size, boregin tarifi yakinda blogta.

Burun ameliyati olan sevgilinin gicir gicir yeni burnunu gormeye gelen arkadaslarimiza kek çay yaptik, burun bahane sohpet sahaneydi.


Pinterest'te gordugum bi meyve tabagini Onat'a yaptim, kuzum nasil sasirdi sevindi gorunce sonra da bayila bayila yedi en sevdigi meyveleri. simdi her gece anne bana palmiye tabagi hazirlarmisin diyor, hazirlarim tabiii anasinin kuzusu hazirlamazmiyim.

Sevgiyle kalin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...