10 Ekim 2014 Cuma

Merhabalar, Hello, Salut tout le monde!!


Ta ta ta taaammmmm, Selam ben geldim!! Nasil anlatsam, nerden baslasam bilmemki....hep zordur baslamak benim icin , yazar yazar silerim isterim ki yapabildigimin en guzeli olsun, en ozenlisi olsun. evet burdayim iste yillardir cok sevdigim bloglari takipteydim , bazilarina ozenerek baktim hep, keske benim de bi blogum olsa dedim...ve iste Mutlu son!
 Insallah devami gelir. nelermi paylasmak istiyorum burda gezdigim yerleri, el emegi goz nurlarimi, mutfagimda pisenleri, okuduklarimi, gordugum filmleri, giydiklerimi kisacasi canim ne isterse onu ...
Ben kimmiyim, bilmemki zor insanin kendini tarif etmesi, soyleyim boyleyim diye kaliplara koymasi o yuzden zamana birakiyorum herseyi, zamanla taniyin beni siz bi fikir edinin. Ama yine de kisacik da olsa anlat dersen,  Arda'yla, Onat'in annesi, sevgilinin karicigi, 14 yildir fransa'nin Strasbourg sehrinde yasayan biriyim. Iste boyle, hadi bakalim hayirli olsun, sevgiyle kalin!

***************************
Coucou tout le monde,
Enfin le jour j pour moi, après de longues réflexions j'ai pu enfin ouvrir mon blog. très très heureuse, youppiii!!!!!J'ai envie de partager avec vous mes voyages, mes aventures dans ma cuisine, mes tricots, les films, les livres.....
A bientôt, restez connecté, bye bye !!!


6 yorum:

  1. Hosgeldin blog dunyasina Sulti's. Yeni bloglar yeni pencereler dunyaya acilan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm sorcerer, tesekkur ederim hosbuldum, inaniyorum ben guzel seyler bulacagima

      Sil
  2. hosgeldın tatlımmm..umarım hersey cooook ama coook güzel olur ;)

    YanıtlaSil
  3. insallah fistik hissediyorum guzel olucak

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...