26 Ekim 2014 Pazar

Grey Monday-3


Bugunku pazartesinin rengi de gri, geçen haftaki ruh halim gibi kapali parçali bulutlu...
Geçen hafta izinliydim, çocuklarin okullari burda 2 hafta tatil. o yuzden en azindan ilk haftalarinda onlarla birlikte vakit geçirmek istedim, iyi de oldu. Hem dinlendim, hem de 2 erkek çocuk annesi olarak yoruldum peslerinde kosmaktan.  Persembe de buyuk gun, çok hareketli geçti çunku sevgili burnundan kuçuk bi ameliyat geçirdi, rahat nefes alamama sorunu vardi. Yani kuçuk dedim ama sonrasi gerçekten zor bu burun ameliyatinin; agrisiydi, kanamalariydi, morluguydu, sismesiydi, surekli agizdan nefes almasiydi derken yok yok zor ismis zor.
Bir de bikaç tatsiz haber eklenince geçen hafta guzel baslayip huzunlu bitti ama neyse yarin yeni bi hafta basliyor. Insallah hepimizin haftasi gecen haftamizdan daha guzel geçer. Mutlu kalin!



Sanirim yesil tasli kolyeyle daha guzel, digeri kuru kafalar arasinda biraz kayboldu.
Siyah mini deri etek, kuru kafa sweat, kolyeler - H&M, Ayakkabi - Deichmann

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...